کانال تلگرام تیترخوان

رقابت و رفاقت میان برند‌ها

برگرکینگ در کمپین مسئولیت اجتماعی مک‌دونالد که به‌نفع کودکان مبتلا به سرطان طراحی شده بود، نقش‌آفرین شد. ماجرا از این قرار بود که برگرکینگ ساندویچ پرطرفدار خود را از منو حذف کرد و از مشتریان طرفدار خود خواست به مک‌دونالد بروند و از کمپین مسئولیت اجتماعی آن حمایت کنند. با این اتفاق، این دو برند نشان دادند چگونه سرسخت‌ترین رقیبان می‌توانند برای یک هدف بزرگ‌تر کنار هم قرار گیرند.

  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی الفاظ رکیک و توهین آمیز یا مغایر با قوانین کشور و شئونات اسلامی باشند، منتشر نمی شوند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر شما درباره این مطلب چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظری برای نمایش وجود ندارد.